SMME

چرا 95٪ بازاریابان اینترنتی در سال اول شکست می خورند؟

چرا درصد زیادی از بازاریابان در نتورک مارکتینگ شکست می خورند؟

چرا درصد زیادی از بازاریابان در نتورک مارکتینگ شکست می خورند؟ … اما چرا؟ در این مقاله می خواهیم برخی از دلایل شکست در این تجارت را بازگو کنیم تا به کمک آن ها، شما و افراد تیم تان بتوانید از دام …

چرا استارتاپ‌ها شکست می‌خوردند – قسمت دوم | همیار آکادمی

10/14/2018 · در قسمت اول مقاله‌ی چرا استارتاپ‌ها شکست می‌خورند، ۱۰ مورد از بیست دلیل شکست استارتاپ‌ها را مرور کردیم، در قسمت دوم این مقاله ۱۰ دلیل دیگر از جمله ۳ دلیل اساسی شکست استارتاپ‌ها را بررسی خواهیم کرد. این لیست به ترتیب …

چگونه در راه اندازی کسب و کار خود شکست نخوریم؟

در این مقاله قصد داریم درباره یک نکته بسیار مهم در زمینه کارآفرینی صحبت نماییم. چرا بیش از 80 درصد کارآفرینانی که کسب و کار خود را شروع می‌کنند، در آن شکست می‌خورند؟ دلایل شکست کسب و کار چیست؟

آشنایی کامل با مراحل مختلف خلق ایده و راه اندازی کسب و کار …

ویژگی مقیاس‌پذیری، به این معنا نیست که اگر ایده مقیاس‌­پذیر باشد، شکست ناپذیر است. بر اساس تحقیقات انجام‌شده، 90 درصد از کسب و کارهای اینترنتی، در پنج سال اول فعالیت خود دچار شکست می‌شوند.

برچسب‌ها:, , ,