چرا 95٪ بازاریابان اینترنتی در سال اول شکست می خورند؟
|
چرا درصد زیادی از بازاریابان در نتورک مارکتینگ شکست می خورند؟ … اما چرا؟ در این مقاله می خواهیم برخی از دلایل شکست در این تجارت را بازگو کنیم تا به کمک آن ها، شما و افراد تیم تان بتوانید از دام … |
|
10/14/2018 · در قسمت اول مقالهی چرا استارتاپها شکست میخورند، ۱۰ مورد از بیست دلیل شکست استارتاپها را مرور کردیم، در قسمت دوم این مقاله ۱۰ دلیل دیگر از جمله ۳ دلیل اساسی شکست استارتاپها را بررسی خواهیم کرد. این لیست به ترتیب … |
|
در این مقاله قصد داریم درباره یک نکته بسیار مهم در زمینه کارآفرینی صحبت نماییم. چرا بیش از 80 درصد کارآفرینانی که کسب و کار خود را شروع میکنند، در آن شکست میخورند؟ دلایل شکست کسب و کار چیست؟ |
|
ویژگی مقیاسپذیری، به این معنا نیست که اگر ایده مقیاسپذیر باشد، شکست ناپذیر است. بر اساس تحقیقات انجامشده، 90 درصد از کسب و کارهای اینترنتی، در پنج سال اول فعالیت خود دچار شکست میشوند. |
برچسبها:آشنایی کامل با مراحل مختلف خلق ایده و راه اندازی کسب و کار ..., چرا استارتاپها شکست میخوردند – قسمت دوم | همیار آکادمی, چرا درصد زیادی از بازاریابان در نتورک مارکتینگ شکست می خورند؟, چگونه در راه اندازی کسب و کار خود شکست نخوریم؟