SMME

ادغام و مدیریت خدمات: آیا itil بعدی است؟

آرماندار | آموزش ITIL؛ چهار بُعد مدیریت خدمات در ITIL 4

چهار بُعدی که ITIL در حوزه مدیریت خدمات (Service Management) تعریف کرده است و این ابعاد در مجموع برای ارا ه موثر و کارآمد ارزش به مشتریان و سایر ذینفعان در قالب محصولات و خدمات بسیار مهم است.

ITIL چیست؟ – آموزش مدیریت فرآیند کسب و کار

ITIL چارچوبی از بهترین روش‌ها برای ارائه خدمات فناوری اطلاعات است. رویکرد سیستماتیک ITIL در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات می‌تواند به مشاغل کمک کند تا ریسک را مدیریت کنند، روابط مشتری را تقویت کنند و…

ITIL 4 چیست؟ – ویژگی های ITIL 4

۶. مدیریت در itil 4 جلودار و در محوریت است. مدیریت بسیار مهم است، اما به راحتی در آن اشتباه رخ می دهد و اغلب اوقات در جدول itsm بسیار کمرنگ نمایان می شود.

برچسب‌ها:, ,